Artur Paszczak

Z wykształcenia ekonomista i marketingowiec (SGPiS/SGH wydział HZ) – przepracował dwa kolejne lata w Wielkiej Brytanii jako sprzedawca i w Polsce jako przedstawiciel handlowy. Następnie dołączył do zespołu Unilever, gdzie jako młodszy szef produktu wziął udział w wypromowaniu nowych marek na rynek polski (m.in. Cif, Domestos, Coccolino, Coral, Sunlicht). Dzięki osiągniętemu sukcesowi został następnie zatrudniony przez koncern Nestle (wprowadził na rynek czekoladę Nestle), a po roku znalazł się w zespole wydelegowanym do restrukturyzacji nowo zakupionej firmy „Goplana” w Poznaniu. Przepracował tam ponad trzy lata jako szef marketingu. W efekcie pracy zespołu, którym kierował, „Goplana” stała się w swoich kategoriach największym producentem wyrobów cukierniczych w Polsce, a wiele marek (Princessa, Goplana, Lion, Nestle) osiągnęło spektakularne sukcesy rynkowe. Z 14 marek, którymi zarządzał, aż 7 osiągnęło pierwszą pozycję na rynku (m.in. Princessa, Coccolino, Domestos, Bomboniery Goplany, czekolady Goplany). Wyprodukował – kierując opracowaniem, wytworzeniem i testowaniem – ponad 50 filmów reklamowych. Większość z tych produkcji osiągnęła ponadprzeciętne wyniki skuteczności, co uznał miesięcznik „Businessman”, przyznając w roku 1995 tytuł najskuteczniejszej kampanii roku właśnie opracowanej przez niego i agencję Lintas kampanii Goplany. Po zakończeniu pracy w Nestle otworzył firmę No ART.

Jacek Zając

Wykształcenie techniczne, przez długi okres pracował w branży samochodowej i komputerowej. Od 1998 r. pracuje w No ART, gdzie odpowiada za całość produkcji i obsługi klienta. Doskonale orientuje się w procesach drukarskich ze szczególnym uwzględnieniem druku offsetowego i jego przygotowalni. Doskonale radzi sobie ze złożonymi procesami planowania i logistyką, co znajduje szczególne uznanie wśród naszych klientów

Dodaj komentarz